TeamShirts, marka Spreadshirt, rozpoczyna nową kampanię reklamową i poszerza swoją ofertę odzieży sportowej.
Więcej informacjiSiła kobiet! Spreadshirt świętuje coraz większe sukcesy projektantek motywów do Pasażu i partnerek prowadzących sklepy. W 2018 r. dwie trzecie partnerów o najwyższych wynikach sprzedaży stanowiły kobiety. Udział kobiet w pierwszej dwudziestce wzrósł do siedmiu (w 2013 r. były tylko trzy). Sprzedaż kobiet wzrosła o 157% w ciągu kilku lat (mężczyzn o 19%). Cieszymy się z tego rozwoju.
Więcej informacjiSPOD zostaje powołany do życia! SPOD (Spreadshirt Print-On-Demand) to usługa typu dropshipping, będąca częścią oferty Shopify w USA.
Więcej informacjiHanne Dinkel dołącza do naszej siedziby głównej w Lipsku jako CCDO (Chief Customer Delivery Officer). Stawia sobie za cel jeszcze większe skupienie uwagi Spreadshirt na klientach.
Więcej informacjiJesteśmy ekologiczni! Spreadshirt poszerza swoją kolekcję o „Premium Organic Line”. Odzież ta jest wykonana w 100% z certyfikowanej bawełny organicznej. Spreadshirt jest pierwszą platformą print on demand, która oferuje własne produkty ekologiczne.
Więcej informacjiRekordowy zysk, wzrost w USA i nowi partnerzy – to dlatego rok 2017 zaliczamy do sukcesów. Był to dla Spreadshirt rok prawie 15-procentowego wzrostu. Przedsiębiorstwo handlu elektronicznego z Lipska po raz pierwszy odnotowało globalny obrót powyżej 100 milionów euro oraz rekordowy zysk EBITDA na poziomie 8,2 miliona euro.
Więcej na ten temat w dziale AktualnościSpreadshirt poszerza ofertę produktów: teraz w Pasażu i sklepach partnerskich można znaleźć także plakaty i dekoracje ścienne. Wprowadzenie działu Wall Art to dla 80 000 partnerów Spreadshirt kolejna możliwość sprzedaży motywów.
Więcej na ten temat w dziale AktualnościSpreadshirt rozbudowuje swoją główną siedzibę w Lipsku i tworzy 36 nowych miejsc pracy. Oprócz tego przedsiębiorstwo handlu elektronicznego rozbudowuje siedzibę główną o dodatkową powierzchnię 734m2 na parterze, z czego 600 m2 przeznaczono na biura. W 2017 roku w Lipsku powstało 36 nowych miejsc pracy, a na całym świecie zdrowy wzrost firmy pozwolił na stworzenie dodatkowych 60 nowych miejsc pracy. Na rok 2018 zaplanowane jest zatrudnienie kolejnych nowych pracowników, z tego ponad 40 do siedziby w Lipsku.
Przedsiębiorstwo handlu elektronicznego Spreadshirt wprowadza markę TeamShirts w czterech nowych krajach. Spin-off Spreadshirt będzie teraz dostępny w Danii, Finlandii, Norwegii i Szwecji. Wprowadzenie marki na rynek północnoeuropejski oznacza również zwiększenie znaczenia działu TeamShirts w ramach grupy Spreadshirt. W 2017 roku marka TeamShirts odnotowała 60-procentowy wzrost w stosunku do roku poprzedniego.
Spreadshirt nadal inwestuje w swój Pasaż i wprowadza Showroom dla projektantów oraz znak wodny. Jest to część kompleksowej strategii rynkowej, która pomoże projektantom społeczności Spreadshirt jeszcze bardziej zaistnieć i zwiększyć swoje szanse sprzedaży.
Spreadshirt zwiększa swoją przewagę konkurencyjną w dziedzinie druku cyfrowego bezpośredniego i inwestuje 1,2 miliona w nową technologię GTX firmy Brother. Dzięki zakupowi 45 maszyn drukarskich GTX w przyszłości we wszystkich pięciu zakładach produkcyjnych na świecie będzie stosowana najnowsza technologia druku cyfrowego bezpośredniego. Jeszcze szybsza realizacja zamówień klientów i wysoka jakość produktów zapewni Spreadshirt długofalową pozycję lidera europejskiego rynku.
Więcej na ten temat w dziale AktualnościSpreadshirt Manufacturing Polska sp z.o.o. obchodzi jubileusz. Od 10 lat Spreadshirt prowadzi produkcję w Legnicy i zapewnia 300 miejsc pracy w Polsce. Łącznie ponad 13 milionów indywidualnych produktów z nadrukiem trafiło z Legnicy do najróżniejszych krajów w Europie. Odbywa się tam w sumie 50% produkcji Spreadshirt na rynek europejski.
Nawet po 15 latach od swojego powstania Spreadshirt nie przestaje zaskakiwać innowacjami, wprowadzając nowe narzędzie, za pomocą którego klienci mogą projektować odzież i akcesoria tak, jak chcą. Układ graficzny aplikacji internetowej poddany zostaje radykalniej zmianie. Jej istotą jest orientacja pozioma i optymalizacja dla smartfonów i tabletów.
Więcej na ten temat w dziale AktualnościStart-up dojrzewa: Spreadshirt obchodzi w 2017 roku swoje 15. urodziny. Firma, która w konkursie dla start-upów została początkowo określona jako „nierealistyczny model biznesowy“, w międzyczasie stała się międzynarodowym przedsiębiorstwem sprzedającym w Internecie odzież i akcesoria z nadrukami pozwalającymi wyrazić każdą myśl. Spreadshirt jest europejskim liderem w branży, który od czasu swojego powstania nieustannie się rozwija.
Historia Spreadshirt na bloguTeamShirts, oferta internetowa stworzona z myślą o zamówieniach grupowych, reklamuje się na rynku niemieckim swoim pierwszym samodzielnie wyprodukowanym spotem w YouTube pod hasłem „Odejść w dobrym stylu“. Ten spin-off podkreśla znaczenie samodzielnie zaprojektowanych artykułów.
Wyróżnienie za optymalizację pod kątem wrażeń użytkownika i szybką międzynarodową sprzedaż: W konkursie Drapers Digital Awards nowa strefa partnera Spreadshirt otrzymuje nominację w ścisłej czołówce w kategorii „Best User Experience“.
Więcej na ten temat w dziale AktualnościDyrektor generalny Spreadshirt Philip Rooke stworzył strategię na rok 2017, pt. „Fokus USA“, z zamiarem odebrania pozycji na rynku amerykańskim obecnym liderom w branży. Jego celem jest również rozbudowa relacji z partnerami w zakresie sklepów i innych platform sprzedaży, jak również wzmocnienie pozycji w Europie. Dzięki temu Spreadshirt czeka nieustanny rozwój.
Więcej na ten temat w dziale AktualnościNowa strefa użytkownika to rewolucja w technologii Spreadshirt. W tym „centrum dowodzenia” partnerzy tworzą nowe sklepy oraz zarządzają swoimi pomysłami i produktami. Do najważniejszych innowacji zalicza się zautomatyzowana sprzedaż międzynarodowa. Od teraz nowe motywy publikowane są nie tylko w Pasażu kraju partnera, lecz również automatycznie weryfikowane i oferowane w pozostałych 14 krajach Europy.
Więcej na ten temat w dziale AktualnościDarmowa aplikacja „Spreadshirt Partner” na Androida i iPhone’a oznacza poszerzenie pakietu usług dla partnerów dotyczących optymalizacji asortymentu oraz strategii marketingowej. Jest dostępna w trzech językach – niemieckim, angielskim i francuskim.
Więcej na ten temat w dziale AktualnościSpreadshirt wprowadza międzynarodową ofertę poświęconą w całości stylowi życia graczy komputerowych – Pixel Cotton. Poprzez interaktywną stronę internetową gracze mogą znaleźć produkty związane z ich ulubionymi grami, w tym ubrania, akcesoria i inne artykuły dla fanów.
Więcej na ten temat w dziale AktualnościSpreadshirt poszerza szeregi swojego kierownictwa i mianuje Hugo Smotera dyrektorem handlowym. To nowo utworzone stanowisko łączy w sobie kompetencje związane z prowadzeniem międzynarodowej platformy handlu internetowego, przyśpiesza procesy wdrażania innowacji i podejmowania decyzji, wytyczając kierunek dalszego rozwoju.
Więcej na ten temat w dziale AktualnościTeamShirts, marka Spreadshirt poświęcona zamówieniom hurtowym, jest nominowana do dwóch popularnych nagród. Online Retail Awards 2016 nominowały przedsiębiorstwo w kategorii „Mobile site of the year“. Oprócz tego ta oferująca druk na żądanie platforma internetowa otrzymała nominację do Retail Week Tech & Ecomm Awards 2016 w dwóch kategoriach – „Innovation of the Year“ oraz „The OpenMarket M-Commerce Retailer of the Year“.
Spreadshirt wprowadza nowy model prowizji dla osób prowadzących sklepy partnerskie. Zmiana obejmuje trzy centralne elementy: prowizję dla partnera w wysokości 20%, bonus ilościowy w wysokości do 40% i zmodyfikowany system wypłaty wynagrodzeń. Dzięki niej większość partnerów zarabia więcej. Nakład pracy związany z administracją jest przy tym odczuwalnie mniejszy.
Więcej na ten temat w dziale AktualnościNaga prawda o TeamShirts wprowadza mobilny konfigurator na rynek niemiecki, francuski i brytyjski. Marka Spreadshirt poświęcona zamówieniom hurtowym dalej rozbudowuje swój pakiet usług. Grupy – takie jak drużyny sportowe czy klasy szkolne – mogą w wygodny sposób projektować i zamawiać większe ilości produktów zespołowych za pomocą smartfona.
Złoto dla Spreadshirt w popularnym konkursie German Stevie Awards 2016! W kategorii „Zespół HR Roku” dziesięcioosobowy dział kadr Spreadshirt został wyróżniony za swój wkład w budowanie strategicznego pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy – od rekrutacji, poprzez przywiązywanie pracowników do firmy, aż po tworzenie pełnej szacunku kultury przedsiębiorstwa i komunikacji.
Spreadshirt reaguje na rosnącą liczbę zamówień i przygotowuje się na dalszy wzrost w 2016 roku, otwierając trzeci zakład produkcyjny w Europie w miejscowości Krupka w Czechach.
Z myślą o użytkownikach urządzeń mobilnych Spreadshirt optymalizuje funkcje udostępniania w Pasażu i sklepach Spreadshirt. Od teraz za pomocą urządzenia mobilnego można udostępniać samodzielnie zaprojektowane produkty w szybki i łatwy sposób we wszystkich mediach społecznościowych oraz drogą mailową.
Usługa zamówień hurtowych TeamShirts podbija kolejne rynki. Po udanym wejściu na rynek niemiecki w 2014 roku pojawia się w Wielkiej Brytanii (www.teamshirts.co.uk) i we Francji (www.teamshirts.fr).
Otwierając kolejny sklep na amerykańskiej platformie japońskiego serwisu Rakuten, Spreadshirt kontynuuje swoją ekspansje w zewnętrznych kanałach dystrybucji.
Obejrzyj reklamęSpreadshirt otwiera własny sklep na platformie eBay Deutschland. Tym samym liczba zewnętrznych kanałów dystrybucji artykułów Spreadshirt zwiększa się do sześciu. Spreadshirt wystawia swoje produkty nie tylko na eBay Deutschland i eBay USA, lecz również w serwisie Amazon, w krajach takich jak: USA, Niemcy, Francja i Wielka Brytania.
Kolejnym krokiem w optymalizacji usług Spreadshirt dla urządzeń mobilnych jest wprowadzenie nowego i wyjątkowo responsywnego systemu obsługi sklepów o nazwie Spreadshop. Największe zalety nowego systemu to intuicyjna obsługa, przyjazny dla użytkownika układ graficzny, krótki czas ładowania stron oraz łatwa integracja nowych funkcji. Właściciele sklepów Spreadshirt zostali zaproszeni do testowania wersji beta nowego systemu. Ich uwagi przyczyniły się do rozwoju Spreadshopu.
Fani koszulek z całego świata świętują co roku 21 czerwca Międzynarodowy Dzień Koszulki. Spreadshirt zaprasza do udziału w konkursie dla projektantów i zachęca wszystkich użytkowników serwisu Instagram do udostępniania modnych, zabawnych i prowokujących motywów na koszulki pod hasztagiem #spreadstyle.
Spreadshirt zajmuje 2. miejsce w konkursie IWB Shop Awards 2015 organizowanym przez INTERNET WORLD Business. W kategorii „Najlepszy sklep mobilny” wyróżnione zostają wprowadzone przez Spreadshirt w 2014 roku dwie innowacje – Pasaż dla urządzeń mobilnych oraz uproszczony system składania zamówień.
Ponadto od marca Spreadshirt jest licencjonowanym partnerem niemieckiego show telewizyjnego „CIRCUS HALLIGALLI” produkowanego przez ProSiebenSat.1.
Spreadshirt otwiera nowy rozdział swojej kreatywnej działalności i rozpoczyna współpracę z agencją reklamową z Berlina – Jung von Matt/Spree. Jej głównym celem jest nadanie marce Spreadshirt jeszcze większej wyrazistości.
Certyfikat ServiceValue/DIE WELT dla Spreadshirt: Firma konsultingowa ServiceValue przy współpracy z niemieckim dziennikiem DIE WELT bierze pod lupę 300 sklepów internetowych i wyróżnia Spreadshirt za wyjątkową obsługę klienta.
Spreadshirt odnotowuje największe od czasów powstania przedsiębiorstwa obroty związane z zakupami na Boże Narodzenie. Spreadshirt bije międzynarodowy rekord – 15 grudnia złożono aż 19 200 zamówień!
Więcej szczegółówW 2014 roku Spreadshirt odnotowuje dwa razy większą liczbę wejść na platformę za pomocą urządzeń mobilnych w porównaniu z rokiem poprzednim. Mobilny Pasaż oraz nowy wygląd kasy pozwalają zoptymalizować istotne elementy platformy dla urządzeń mobilnych. Spreadshirt odpowiada tym samym na zmieniające się potrzeby swoich klientów. Więcej informacji na ten temat.
Zakładając markę TeamShirts (www.teamshirts.de), Spreadshirt kontynuuje swoją strategię dywersyfikacji usług na rynku niemieckim. Nowa oferta skierowana jest do rosnącej liczby klientów hurtowych, takich jak: drużyny sportowe, uczestnicy wieczorów kawalerskich i uczestniczki wieczorów panieńskich oraz firmy.
Spreadshirt wygrywa tegoroczny ranking Service-Champions Deutschland w branży „Spersonalizowane ubrania i akcesoria w sprzedaży internetowej”. Zdobywa też srebrny medal w konkursie ogólnym tego największego niemieckiego rankingu usług. Service-Champions Deutschland ocenił jakość usług 1500 przedsiębiorstw z 189 branż.
Spreadshirt po raz pierwszy wypuszcza reklamę telewizyjną B2B, skierowaną do swoich obecnych i potencjalnych partnerów. Oprócz specjalistów ds. marketingu oraz właścicieli marek spot reklamowy skierowany jest także do zespołów muzycznych i stowarzyszeń zainteresowanych merchandisingiem.
Z Lipska do Rio de Janeiro. Spreadshirt przejmuje brazylijską platformę handlu elektronicznego Vitrinepix i dociera tym samym na kontynent południowoamerykański, kontynuując z powodzeniem swoją politykę ekspansji i internacjonalizacji.
Spreadshirt jest jednym ze sponsorów międzynarodowego konkursu fotograficznego #tshirttheworld, podczas którego prezentowane są zdjęcia koszulek z całego świata w nietypowych sytuacjach. Jury wybiera i nagradza najlepsze z nadesłanych ponad 400 zdjęć.
Wielkimi krokami zbliża się tysiącletnia rocznica pierwszej w historii wzmianki o Lipsku w kronikach, dlatego stowarzyszenie Leipzig 2015 e.V. otwiera przy wsparciu Spreadshirt sklep, w którym mieszkańcy miasta oraz goście mogą zamawiać spersonalizowane pamiątki z Lipska. Ulubionym motywem przewodniczącego stowarzyszenia oraz burmistrza Torstena Bonewa jest hasło „Życie poza Lipskiem jest możliwe, ale bezsensowne”.
W maju odbywa się mnóstwo eventów. Spreadshirt jest nie tylko organizatorem K5 Open House oraz Open IT, lecz również po raz pierwszy sponsorem i wystawcą na Festiwalu Koszulki w Dreźnie. Trwają już przygotowania do corocznego Dnia Koszulki, który w 2014 roku wypada 21 czerwca.
Nowy spot telewizyjny pojawia się tym razem nie tylko w Niemczech. Również widzowie z Wielkiej Brytanii, Francji i Szwecji mają okazję przekonać się na podstawie czterech scen z życia codziennego o tym, że Spreadshirt oferuje produkty na każdą okazję oraz wzory pasujące do każdego nastroju. Spot można obejrzeć tutaj.
Spreadshirt obchodzi pierwszą rocznicę wprowadzenia na rynek swojej własnej kolekcji. Bilans jest pozytywny! Prawie 20 procent wszystkich zamówionych produktów to artykuły z kolekcji Spreadshirt. Koszulki Premium to najczęściej kupowane artykuły – zarówno przez kobiety jak i mężczyzn.
W 2013 roku Spreadshirt liczy już 72.000 sprzedawców, oferujących swoje wzory i produkty w sklepach internetowych, Pasażach Spreadshirt oraz innymi kanałami sprzedaży, np. w serwisie Amazon.
Spreadshirt lansuje swoją markę za pomocą serwisu „Yink“ (www.yink.com), promując indywidualne nadruki na ubrania i artykuły reklamowe w hurtowych ilościach. Więcej informacji na ten temat
Guido Laures zostaje nowym dyrektorem ds. technologii w Spreadshirt. Ten dyplomowany informatyk zastępuje Matthiasa Spiessa, współzałożyciela Spreadshirt, który do października 2012 roku kierował działalnością operacyjną firmy i ponad dziesięć lat pełnił funkcję dyrektora ds. technologii w Spreadshirt.
Również w 2013 roku Spreadshirt bierze udział w Desigenrs‘ Open w Lipsku. Dzień otwartych drzwi trwa w Spreadshirt aż sześć dni. Oprócz tradycyjnego zakładu produkcyjnego Spreadshirt pokazuje swój outlet oraz organizuje warsztaty projektowania dla początkujących.
Po udanym starcie na rynku europejskim w marcu 2013 roku kolekcja Spreadshirt ma swoją premierę w Ameryce Północnej.
Spreadshirt wprowadza na rynek Koszulkomat dla smartfonów, wychodząc naprzeciw potrzebom ciągle rosnącej liczbie ich użytkowników. Nowy Koszulkomat umożliwia projektowanie i kupowanie ulubionych koszulek przy użyciu tabletu.
21 czerwca Spreadshirt obchodzi Międzynarodowy Dzień Koszulki pod hasłem „My Shirt, My Voice“. Podczas imprezy w Lipsku oraz licznych akcji w Internecie Spreadshirt po raz szósty celebruje Dzień Koszulki − wyznacznika stylu i akcesorium, którym można wyrazić siebie.
Spreadshirt otrzymuje nagrodę Red Herring Top 100 Europe. Tym samym już po raz drugi (pierwszy raz w 2006 roku) zostaje wyróżnione jako jedno z najbardziej obiecujących europejskich przedsiębiorstw prywatnych.
Spreadshirt rozpoczyna wiosnę z odświeżonym logo oraz nową koncepcją wizerunku. Nowy styl można zobaczyć po raz pierwszy w nowym spocie reklamowym. Stopniowemu odświeżeniu poddana zostaje cała platforma Spreadshirt. Więcej Informacji
Spreadshirt wprowadza na rynek swoją pierwszą własną kolekcję pod nazwą „Jakość od serca“. Powstaje ona przy współpracy z producentem odzieży Switcher. Świadomość klienta jest dla Spreadshirt szczególnie ważna. Dlatego na każdej etykiecie produktu umieszczony zostaje tzw. kod DNA. Dzięki niemu właściciel produktu może prześledzić na stronie www.respect-code.org cały proces jego produkcji. Więcej informacji o przyczynach powstania kolekcji i o niej samej.
Spreadshirt publikuje dane finansowe z 2012 roku: W tym roku klienci zamówili łącznie około 3 mln produktów. Handel drogą elektroniczną przyniósł obroty w wysokości 65 mln euro. W porównaniu z zeszłym rokiem były one większe o 42%. Więcej szczegółów
W 2012 roku Spreadshirt udostępnia swoją pracownię dla Designers‘ Open. W tym samym czasie odbywa się pierwsza akademia dla projektantów i osób prowadzących sklepy Spreadshirt w siedzibie głównej Spreadshirt w Lipsku. Podczas tej jednodniowej konferencji partnerzy Spreadshirt zbierają nowe doświadczenia oraz wymieniają się nimi podczas warsztatów. Przeczytaj raport z tego wydarzenia.
Spreadshirt rozpoczyna nową produkcję w Henderson (Las Vegas, Nevada) w odpowiedzi na rekordowy wzrost obrotów na rynku amerykańskim.
Po kwietniowym sukcesie Spreadshirt organizuje drugi odzieżowy pchli targ na terenie swojej siedziby w Lipsku. Czterocyfrowy zysk przeznacza na Kinderstiftung Leipzig.
Berlińscy pracownicy Spreadshirt zaczynają pracę w nowym biurze. Siedziba przedsiębiorstwa w stolicy Niemiec zostaje przeniesiona na Oranienburger Straße.
Według ostatniego TrendReport tylko 1,9 % produktów Spreadshirt oddawanych jest do reklamacji. Wskaźnik reklamacji w Spreadshirt jest tym samym o wiele niższy od przeciętnego.
Asterix i Obelix „podbijają” Spreadshirt. Spreadshirt zawiera umowę licencyjną z francuskim domem wydawniczym Albert René. Przejdź do sklepu
Oczywiście 5. Dzień Koszulki obchodzony jest w Spreadshirt należycie. Dniem Otwartych Drzwi w Greensburgu oraz Targami Koszulki w Lipsku uczczono najważniejszy produkt w przedsiębiorstwie.
Kwiecień również w tym roku upłynął w Spreadshirt pod znakiem świadomości ekologicznej. Oprócz wewnątrzfirmowej akcji obsadzania tarasów na dachach i zamiany samochodów na rowery, Spreadshirt zorganizował odzieżowy pchli targ. Niejedna nieużywana koszulka znajdowała tu swojego nowego właściciela zgodnie z mottem: „Wyrzucanie ubrań jest niemodne, recycling jest trendy”.
Spreadshirt publikuje dane dotyczące swoich obrotów w roku 2011. Platforma do sprzedaży odzieży zwiększa swoje obroty w porównaniu z rokiem poprzednim o 43%. Oprócz tego Spreadshirt zapowiada rozpoczęcie produkcji w Las Vegas.
Legenda footballu, Lothar Matthäus, odwiedza siedzibę główną Spreadshirt w Lipsku. Powodem wizyty była jego własna kolekcja koszulek. Matthäus trafił tym samym do grona takich osobistości jak The Avengers oraz Bibi Blocksberg , których koszulki od roku 2012 są również dostępne w Spreadshirt.
Nareszcie! Od teraz nie trzeba się logować, żeby robić zakupy w Spreadshirt. Jest to możliwe dzięki specjalnej kasie dla gości. Spreadshirt zmienił także swoją szatę graficzną.
Spreadshirt rozpoczyna nowy rok dziękując swoim klientom i partnerom. Powód: Spreadshirt obchodzi w 2012 roku swoje 10-lecie. Pełny tekst podziękowań
Spreadshirt bije kolejne rekordy! Grudzień był dla nas absolutnie rekordowym miesiącem. W ciągu zaledwie jednego dnia nadeszło 12.000 zamówień. Jak nigdy wcześniej! Nasze skrzaty naprawdę się spisały!
Dzięki Stefanie Frenking, menedżerce Feelgood, w Spreadshirt zaczyna się całkiem nowy trend. W centrali firmy jest w końcu osoba troszcząca się o dobre samopoczucie pracowników, tak aby praca nie była pozbawiona dobrej zabawy. Wiele firm z Niemiec (i nie tylko) podąża za przykładem Spreadshirt.
Po raz trzeci Spreadshirt przyjmuje gosci w swojej siedzibie glówniej z okazji dnia otwartego dla projektantów na „warsztatach koszulki”.
W Koszulkomacie pojawia sie nowa funkcja „zapisz i udostepnij”. Projekty poszczególnych produktów nareszcie moga zostac zapisane i udostepnione w serwisie Facebook i Twitter, a takze przeslane droga mailowa.
Wazne odwiedziny w Spreadshirt: Tego lata premier Saksonii Stanislaw Tillich uznaje Spreadshirt za innowacyjne przedsiebiorstwo i odwiedza siedzibe glówna firmy.
Juz po raz czwarty Spreadshirt obchodzi Miedzynarodowy Dzien Koszulki razem z projektantami i milosnikami koszulek w Berlinie i Bostonie. Milosnicy koszulek rozwieszaja pranie w calej Europie. W imprezie biora udzial m. in. nastepujace miasta: Wieden, Barcelona i holenderskie Zwolle.
Znamy zwyciezców pierwszego konkursu API. Do Spreadshirt zgloszonych zostalo 15 pomyslów. Niestety zwyciezyc mogly tylko dwa z nich. Przejdz do zwyciezców
Od maja 2011 roku Philip Rooke jest nowym dyrektorem zarządzającym w Spreadshirt. Swoją pracę w przedsiębiorstwie rozpoczął w 2009 roku. W 2010 roku był już członkiem zarządu. W swojej pracy koncentruje się na marketingu i dystrybucji. Po ukazaniu sie pierwszego katalogu Spreadshirt zima zeszlego roku, wychodzi pierwszy katalog z kolekcja letnia.
Ale to nie wszystko. Spreadshirt mozna od teraz zobaczyc równiez w telewizji. Najwazniejszym elementem spotu reklamowego jest koszulka jako medium, za pomoca którego mozna wyrazic wlasna opinie. Przejdz do spotu reklamowego
Spreadshirt oglasza po raz pierwszy konkurs API na nowatorskie aplikacje, które stworza uzytkownikom Spreadshirt jeszcze wiecej mozliwosci w realizacji pomyslów na wlasne koszulki.
Juz po raz trzeci z kolei Spreadshirt wzial w tym roku udzial w konferencji blogerów re:publica. Zainteresowanie nasza prasa drukarska bylo ogromne i wycisnelo z naszych pracowników ostatnie poty.
Wikileaks otwiera oficjalny sklep w Spreadshirt. Oprócz koszulek w sklepie do nabycia sa równiez kubki i naklejki ze sloganami i wzorami z platformy. Do sklepu
Spreadshirt zaprosil po raz pierwszy na Open-IT do glównej siedziby w Lipsku. Zainteresowani studenci i informatycy mogli podczas jednodniowego warsztatu zapoznac sie z szerokim polem dzialalnosci w Spreadshirt.
Po raz pierwszy od zaistnienia firmy 8 lat temu Spreadshirt wydaje swój pierwszy katalog.
Jana Eggers rozstaje sie z firma po 4 latach pracy jako czlonek zarzadu i 3 latach pracy na stanowisku dyrektora zarzadzajacego. Philip Rooke, wiceprezes i dyrektor zarzadzajacy w obszarach Partnerzy i Klienci Koncowi powolany zostaje do zarzadu na stanowisko dyrektora ds. marketingu.
Spreadshirt organizuje po raz drugi warsztaty nadruku koszulek w centrali firmy w Lipsku. Z okazji 6 targów Designer's Open odwiedzajacy beda mieli okazje wziac aktywny udzial w wykonywaniu nadruków na koszulkach.
Pojawil sie interfejs Spreadshirt API, umozliwiajacy wlascicielom sklepów i internetowym majsterkowiczom tworzenie indywidualnych aplikacji Spreadshirt.
Nowy koszulkomat przetestowany zostaje w wersji Open Beta i uruchomiony zostanie na zywo stopniowo we wszystkich krajach najprawdopodobniej w 2011 roku.
Superblondynka i swiezo upieczona wlascicielka sklepu Daniela Katzenberger odwiedzila Lipsk, aby wydrukowac swoja koszulke.
Po raz trzeci obchodzony jest Dzien T-Shirt'a. Nie tylko firma CafePress jest w tym roku czescia uroczystosci, ale równiez swiatowe marki i sieci sklepów. W 2010 roku swietowano wspólnie w Berlinie, Bostonie, Nowym Jorku, Salonikach, Dzakarcie oraz w wielu innych miejscach na swiecie.
Moda na tkaniny ekologiczne ciagle wzrasta: udzial w sprzedazy calkowitej odziezy ekologicznej po raz pierwszy od momentu wprowadzenia przewyzszyl udzial sprzedazy asortymentu Spreadshirt.
Coraz wiecej produktów dopuszczanych jest do niedawno wprowadzonego bezposredniego druku cyfrowego.
Spreadshirt hucznie obchodzi Dzien Spodni do Joggingu.
Pierwsza reklama Spreadshirt na wizji.
Z okazji targów Designers‘ Open Spreadshirt serdecznie zaprasza do warsztatu nadruku koszulek. Przez trzy dni odwiedzajacy beda mogli w centrali firmy Spreadshirt w Lipsku przygladac sie wykonywaniu nadruków na koszulkach i dokonac ich samemu.
Z okazji wyborów do Bundestagu w Niemczech 2009 oferujemy (prawie) wszystkim partiom koszulki wyborcze dostepne we wlasnym sklepie Spreadshirt.
Wybór rodzajów pisma w koszulkomacie, programowi firmy Spreadshirt do projektowania odziezy online, zostal poszerzony o 25 nowych rodzajów pisma.
Trzech nowych menadzerów zasila zespól Spreadshirt.
Strona internetowa laFraise, firmy córki Spreadshirt organizujacej konkursy wzornictwa na koszulki, otrzymuje nowy wyglad.
Miedzynarodowy Dzien Koszulki typu T-Shirt w Berlinie, Bostonie, Oslo, Kijowie i Pradze.
Po raz trzeci Spreadshirt wspólpracuje ze stowarzyszeniem Earth Day e.V. i dokonuje darowizny w wysokosci ponad 6000 euro na cel projektów uswiadamiajacych i ochrone srodowiska.
7-milionowy wzór na koszulke zostaje zaakceptowany w ramach kontroli wzorów Spreadshirt.
Spreadshirt otrzymuje 10 mln € dofinansowania rozwoju za posrednictwem Kennet Partners oraz dotychczasowego inwestora Accel.
Internetowy rynek Spreadshirt otrzmuje nowy wyglad. Produkty prowadzacych sklepy natychmiast pojawiaja sie w tle, aby w ten sposób dostarczyc klientom docelowym jeszcze wiecej inspiracji na wszelkie tematy.
Spreadshirt wspiera lipskie targi Designers Open oraz projekt Onetee.
Przeprowadzka - Spreadshirts otrzymuje nowa, dopiero co wyremontowana siedzibe firmy w Lipsku-Plagwitz, tuz obok juz przeniesionej produkcji.
Spreadshirt aktywnie angazuje sie w z swoja odpowedzialnosc jako przedsiebiorstwo: na nowych stronach poswieconych tej wlasnie odpowiedzialnosci wszyscy uzytkownicy moga uzyskac informacje o dostawcach i praktyce dopuszczania motywów.
Spreadshirt i Agencja 12ender publikuje ksiazke z motywami na koszulki autorstwa miedznarodowych designerów (Edition: Zeixs)
Spreadshirt inicjuje pierwszy Miedzynarodowy Dzien Koszulki typu T-Shirt, z imprezami on- i offline'owymi w Berlinie i Bostonie.
Produkcja Spreadshirt jako pierwsza przeprowadza sie do nowego miejsca w Lipsku-Plagwitz.
Spreadshirt przekazuje Stowarzyszeniu Earth Day e.V. darowizne w wysokosci niemal 4000 Euro na sfinansowanie projektów uswiadamiajacych.
Przezes Spreadshirt Michael Petersen przechodzi do Komitetu Doradczego.
Otwarcie laboratorium eksperymentalnego, stanowiacego centrum know-how w zakresie nadruków na koszulkach i ich reakcji na pranie.
Po rocznej fazie testów i wdrozen Spreadshirt oglasza swój pierwszy indeks zadowolenia klientów (NPS) wynoszacy wówczas 42%. (NPS=Net Promoter Score).
„Lovetab” staje sie oficjalnym nowym logo Spreadshirt.
Spreadshirt otrzymuje nagrode „Great Place to Work”.
Zalozyciel firmy, Lukasz Gadowski przechodzi z zarzadu do kierowania rada nadzorcza.
Spreadshirt otwiera swa nowa sentrale w USA w Bostonie, Massachusetts.
Open Logo Project 1.6 konczy sie, wylaniajac dwóch zwyciezców.
Dotychczasowa szefowa w USA Jana Eggers zostaje nowym dyrektorem wykonawczym. Zajmuje stanowisko, pisatowane dotad przez zalozyciela Spreadshirt Lukasza Gadowskiego.
Spreadshirt po raz drugi oglasza otwarty konkurs na nowe logo firmy.
Odnawiamy! Gruntownie przerobiona strona www Spreadshirt ukazuje sie w sieci. Najwazniejsza nowosc Internetowy rynek Spreadshirt, wspólna platforma internetowa designerów, prowadzacych sklepy i klientów docelowych.
Spreadshirt poszerza asortyment o koszulki z czysto biologicznie uprawianjej i certyfikowanej bawelny i po raz pierwszy wspiera Earth Day International.
Zatwierdzenie nowej misji. Pierwszym celem przedsiebiorstwa staje sie: „Chcemy byc swiatowa platforma kreowania odziezy”.
Jana Eggers (dyrektor wykonawczy Spreadshirt Inc.) powolana zostaje na prezesa sprd.net AG.
Zalozyciel firmy, Lukasz Gadowski otrzymuje nagrode specjalna OnlineStar, jako „Internetowy przedsiebiorca roku 2006”.
Spreadshirt osiaga 5 miejsce na liscie rankingowej Europe's Top 500.
Spreadshirt zostaje po raz drugi (po roku 2002) odznaczone w ramach saksonskiego konkursu na biznesplan futureSAX.
Spreadshirt przejmuje laFraise, swego - odnoszacego sukcesy w calej Europie - odwiecznego konkurenta w zakresie wzornictwa koszulek.
Jako pierwsza europejska firma w swojej branzy, Spreadshirt otrzymuje Venture Capital na finansowanie swej dalszej ekspansji miedzynarodowej.
W centralnym punkcie Berlina otwarto „The Derby Store“ - pierwszy sklep Spreadshirt, do którego mozna wejsc fizycznie, a nie tylko wirtualnie.
Spreadshirt GmbH {Sp. z o.o.} przeksztalcono w sprd.net AG .
Spreadshirt otrzymuje w Paryzu nagrode Red Herring 100 Europe Award 2006.
Spreadshirt przenosi swa siedzibe glówna z BIC (Business und Innovation Centre) do Technologiezentrum „GaraGe” dla pozyskania miejsca na rozwój.
Spreadshirt inicjuje „Derby”: pierwszy w niemieckojezycznym Internecie staly konkurs wzornictwa na koszulki.
Ustalono nowe logo: Zwycieska propozycja w Open Logo Project przekonuje do siebie stylizowanym odciskiem palca.
Zalozyciel firmy, Lukasz Gadowski zostaje wybrany „Przedsiebirca roku 2005 w srodkowych Niemczech”.
Rozpoczecie Open Logo Project {otwartego konkursu na logo firmy}: Spreadshirt rozpisuje otwarty konkurs na stworzenie logo swego przedsiebiorstwa .
Spreadshirt zostaje odznaczone niemiecka nagroda za dzialalnosc internetowa za rok 2005 przez Federalne Ministerstwo Gospodarki i Pracy.
Spreadshirt wprowadza sie do nowego centrum logistycznego w Taucha kolo Lipska i potraja swoje mozliwosci produkcyjne i wysylkowe.
Szef firmy, Lukasz Gadowski zostaje wybrany najlepszym zalozycielem firmy w Saksonii za rok 2005 w rankingu „Gründer Champion Sachsen 2005”
Spreadshirt jest dostepne równiez po polsku.
Spreadshirt Inc. wprowadza sie do swojej nowej siedziby w Greensburg, PA.
Spreadshirt Inc. podejmuje dzialalnosc gospodarcza w Louisville, USA, jako 100%owa spólka córka Spreadshirt GmbH.
Designer Spreadshirt udostepniony zostaje dla rynku hiszpanskiego, ale takze holenderskiego, wloskiego, norweskiego i szwedzkiego.
Spreadshirt oferuje designera koszulek w jezyku angielskim i francuskim.
Spreadshirt otrzymuje HP Business Vision Award Deutschland 2004.
Absolwent HHL Michael Petersen staje sie czlonkiem zarzadu Spreadshirt.
Spreadshirt otwiera centrum logistyczne o powierzchni 130 metrów kwadratowych.
Spreadshirt-Designer – interaktywna aplikacja, pozwalajaca umieszczac motywy koszulkowe na róznych produktach - wchodzi do sieci pod nazwa „Shirt-O-Mat“ .
Spreadshirt GbR przeksztalca sie w Spreadshirt GmbH {Sp. z o.o.}
5.000 prowadzacych sklepy korzysta z serwisu Spreadshirt.
Spreadshirt reagujac na aktualn wydarzenia polityczne otwiera oba, odnoszace sukces sklepy tematyczne „Rezession 2003“ i „Irak-Krieg“ {Wojna w Iraku}
Pomysl na biznes odznaczono w konkursie na biznesplan „futureSAX” Kraju Zwiakowego Saksonii.
Wraz z „Ärzte ohne Grenzen e.V.“ {„Lekarze bez granic”} Spreadshirt zyskuje pierwszego klienta kluczowego.
Zalozenie Spreadshirt jako Spólki Cywilnej, Matthias C. Spieß zostaje szefem. Pierwsza zautomatyzowana, pelna wersja Spreadshirt.de ukazuje sie w sieci.
Spreadshirt w kolonskim konkursie na biznesplan NUK uznane zostaje jako za „nierealistyczny model biznesowy“.
Spreadshirt odnotowuje 100. prowadzacego sklep.
Pierwszy prototyp systemu sklepów ukazuje sie w sieci. Zrealizowano pierwsze zamówienia.
Lukasz Gadowski, student HHL Leipzig, tworzy podstawy koncepcji Spreadshirt.
Oceny i recenzje mogą wystawiać tylko klienci, którzy rzeczywiście kupili ten produkt. Ocena w gwiazdkach (w skali od 5) jest średnią wszystkich recenzji. Klienci mogą również zostawiać pisemne opinie. Publikujemy te oceny po ich moderacji.